majjaeriksson

Kvällsdoppet

Kategori: Maja

Det var Philips idé. Att vi skulle åka och ta ett kvällsdopp. Jag trodde att det närsomhelst skulle börja regna, men han hävdade bestämt att det där är INTE regnmoln. Han hade rätt. Och det var faktiskt riktigt skönt. I luften. ;)
 
Vi åkte till Varamon. Faktiskt årets första dopp just där.
 
Tror inte att jag har visat/hyllat/tackat tillräckligt för min väska. Mormor har gjort den, av ett tyg som min gammelmormor har vävt(?). Det var ingen lätt utmaning att hitta en väska som jag 1. skulle tycka om 2. kameran skulle få plats i. Men mormor knäckte koden. Tack mormor!<3
 
Och tack Philip för den här fina bilden på mig och en liten and. :)
 
 
 
 
Jag vill ju tro att såna här saker som till exempel kvällsdopp förlänger livet.
 
Maja.

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Ser ut som en härlig kväll🏊🏼

    2017-08-08 | 22:50:39
  • Mormor säger:

    Roligt att du tycker om väskan👍🏼😀😍

    2017-08-09 | 00:40:46
  • Freja säger:

    Vilken härlig kväll och en så fantastiskt fin väska! Vilken suverän mormor du har!😊🌸

    2017-08-09 | 10:28:05

Kommentera inlägget här: