majjaeriksson

Vardagsglimtar vecka 13

Kategori: Maja

Hej!
 
Som ni har sett har min första aprilhelg varit väldigt fin. Men innan vi lämnar förra veckan bakom oss tänkte jag bara slänga ut lite vardagsglimtar som fastnat i mobilen. Jag tycker sånt är lite mysigt.
 
I måndags hade jag dubbelpass och mellan passen tog jag en liten lunchpaus ute i solen.
 
På måndagskvällen var himlen fin.
 
Och vi åt renskav och grönsaker i pitabröd. Gött!
 
I tisdags vattnade plant-tanten lite för mycket.
 
Och så premiäranvände hon vårjackan när det promenderades till närmaste affär.
 
På onsdagen brunchade jag pannkakor. Jag var visst för glupsk för att fånga det ätbara på bild, men lappen jag skrev efteråt tyckte jag visst att jag ville komma ihåg. Lite gullig ju.
 
I torsdags var jag ju helledig och ägnade mig dels åt bullbak. Men det vet ni ju redan.
 
I fredags jobbade jag sent. Skrev mitt namn på min bok för att ingen kollega skulle lämna tillbaka den.
 
Det hade varit fredagsmys på bibblan och massa popcorn hade blivit över. Plötsligt var det inte så tokigt att jobba fredagkväll längre. ;)
 
Efter åtta skyndade jag till tåget. I ösregn...
 
I lördagskväll, efter Örebrodagen, kom Martin hem till oss. Här spelar vi Sverigespelet. Jag vann.
 
Och igår efter Ombergdagen blev det söndagsmiddag hos Philips föräldrar. Efter maten letade Philip efter något på vinden. Han hittade inte det han sökte men två spel, två ljuslyktor och fem pokémons fick följa med hem... :)
 
Det var nog del hela. Imorgon ska jag berätta om mina nya last här i livet... ;)
 
Maja.

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Vilken vecka( håll i ljuslyktorna när moster kommer på besök)🌱🌱🌱

    2017-04-03 | 17:37:02

Kommentera inlägget här: