majjaeriksson

Vardag - en bildbomb

Kategori: Maja

Hej hopp på tisdagen!
 
Min tisdag har inte varit så särskilt speciell, men ibland tycker jag att vardagar får lite för lite uppmärksamhet, så nu tänkte jag ge min ganska så vanliga tisdag lite extra uppmärksamhet genom att blogga om den. :)
 
Kl. 8.09 åt jag frukost. Té i ny födelsedagskopp och smoothie i skål med rejält med kokosflarn på toppen.
 
Kl. 9.35 hade jag besegrat ett litet diskberg.
 
Kl. 10.21 hade jag planterat en födelsedagsfining i en annan födelsedagskopp.
 
Kl. 11.29 hade jag börjat resepacka. Planen är att alla våra kläder ska få plats i denna då vi bara ska checka in en väska. Jag tror det räcker bra. Vi har ju varsin ryggsäck som handbagage som vi får knöla ner lite i annars.
 
Kl. 12.26 åt jag kycklingpytt.
 
Kl. 12.39 hade jag ätit klart och gått ut till postboxen. Där fanns bara ett litet kort med texten "Så här kan man också fiska". Tack mamma. :) :)
 
Kl. 14.00 hade jag varit på möte på museet och skulle cykla hem igen. I snöregnet. Igen.
 
Kl. 14.37 satt jag på pendeltåget.
 
Kl. 15.30 körde jag lite bokuppsättning.
 
Kl.16.16 jobbade jag på.
 
Kl. 20.03 gick jag med raska steg mot tåget.
 
Kl. 21.09 var jag hemma och där stod Philip och stekte hemmagjorda burgare. :D
 
Nu ska vi äta och så kan en ganska så vanlig tisdag se ut. :)
 
Maja.

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Din "vanliga" tisdag känns omväxlande☕️🌱🚲🚉📚🍔

    2017-04-25 | 22:53:32
  • Freja säger:

    Vilken fin tisdag! ✌🏼

    2017-04-26 | 11:35:20
  • Mormor säger:

    Härlig bildbomb! Roligt att följa din dag💕😍

    2017-04-26 | 20:34:07

Kommentera inlägget här: