majjaeriksson

Pennybridge

Kategori: Maja

Hej där!
 
Imorse vid kanske halv tio satte jag mig bakom ratten och Philip satte sig i sätet bredvid. Vi åkte genom dimman...
 
...till Örebro. Kul att hänga lite i en stad man inte hänger i varje vecka, tänkte vi. Och vi fick en riktigt trevlig dag.
 
Vi åt mycket goda burgare på Burger Love.
 
Och kom hem med lite var faktiskt. Jag köpte en klänning på Indiska. Eller den var faktiskt gratis för mig för jag använde ett presentkort jag fick av mormor i julklapp. Tack mormor! :)
 
Här ser ni mönstret lite bättre. Fin och skönt material.
 
Jag köpte också vårskor. Har gett upp kampen mot mina fina vinröda Dr.Martens. Jag har försökt allt, men skoskavet de ger mig kan jag inte leva med </3. Dessa nya är mjukare. Och himlans stiliga, tycker jag.
 
Den tredje, och sista, grejen jag kom hem med är denna bricka. Jag har ju redan för många, men det stod Maja på denna så jag kunde inte stå emot.
 
Bra lördagstripp!
 
Imorgon väntar också en utflykt. Åt ett annat väderstreck, till annan miljö och med annat sällskap. :)
 
Maja.

Kommentarer

  • Mormor säger:

    Kul att se att julklappen kom till användning🎁🎄🎅
    Väldigt fin var den också👍🏼

    2017-04-02 | 00:41:40
  • Mamma säger:

    Låter som bra dag i Örebro!!

    2017-04-02 | 10:29:34

Kommentera inlägget här: