majjaeriksson

Himmelriket i en skål

Kategori: Maja

Jo, det var ju det där med den nya lasten. Jag har på senaste tiden fått upp ögonen för någonting som verkar väldigt poppis. I fredags testade jag själv och nu är jag fast. Det ser ut som himmelriket i en skål och det smakar som himmelriket i en skål. Om man lyckas. Och det gör man. Inga svårigheter, bara enkelt och gott. Jag snackar alltså om smoothiebowls. Smoothie i skål alltså. Med vad man nu vill ha i och vad man nu vill ha på. Möjligheterna tycks oändliga.
 
Så här har det sett ut hos mig de senaste dagarna:
 
Fredag kl. 9.19
 
Lördag kl. 20.55
 
Måndag kl. 15.25
 
Idag, tisdag, kl. 8.40
 
Som ni ser har jag lyckats variera ganska bra redan och jag är så sugen på att experimentera mera. En sämre last kan man ju ha, eller hur? ;)
 
Maja.

Kommentarer

  • norrbotten emma säger:

    smarrigt smarigt =)

    ha en underbar dag

    2017-04-04 | 10:55:10
    Bloggadress: http://nouw.com/lillemmish
  • Freja säger:

    Nä fy så fräscht o smarrigt!

    2017-04-04 | 21:17:51
  • Mormor säger:

    Oh, så gott det ser ut😋

    2017-04-04 | 22:16:02

Kommentera inlägget här: