majjaeriksson

September

Kategori: Maja

Hej!
 
Det var väldigt vad dagarna rullade på ni. Redan torsdag. Jag är ledig i helgen och har ingenting planerat och längtar dit. Men först lite jobb torsdag och fredag.
 
Jag har fått ett litet extrauppdrag som jag tror kommer göra stor skillnad. Jag ska ha bokuppsättning på huvudbibblan fem timmar per vecka. Det kan låta som en struntsak och prutt i havet, men jag tror att det kommer göra mina veckor bättre. Dagarna blir liksom lite mer ordentliga. Som idag, och imorgon till exempel, då har jag pass på ett närbibliotek 14-18, men innan det åker jag och ställer upp lite böcker kanske 1,5 h/dag innan lunch. Det blir bra. :) Idag tar jag pendeln klockan 10.
 
Idag är det september. Jag hade tänkt skriva att jag har blandade känslor inför årets första höstmånad, men gud vad larvigt. När jag kollade på septemberbilder från förra året kände jag bara: Välkommen september, det ska bli trevligt att ha dig här.
 
 
 
 
 
 
Bilder från september 2015.
 
Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Så bra med lite fasta timmar och september är väl underbart! Fina myshöstbilder :)

    2016-09-01 | 21:52:51

Kommentera inlägget här: