majjaeriksson

Sedan sist

Kategori: Maja

Hej!
 
Nu var det några dagar sedan sist igen. Jag funderar på att testa att vara lite "hårdare" mot mig själv när det kommer till bloggningen igen. Tvinga mig själv att blogga oftare och på så vis försöka locka fram lite kreativitet nu när den gråaste tiden på året omsluter oss.
 
I helgen var det dock inte det minsta grått. Varken i naturen eller i själen. Efter jobbet hoppade jag på tåget som inte gick hemåt och där satt mamma och Ellen och vi åkte till Lisa och Vera. Det blev en fin helg med det bästa höstvädret man kan tänka sig. Och åh vad jag tycker om att vara moster!
 
 
 
 
Något annat positivt jag tar med mig från helgen är en téhylla! Jajemen! Den ska ni få se inom en snar framtid. Tänkte dokumentera den med min röda kamera. Jajemen! Jag har blivit med kamera igen. Så gött! Nu ser jag fram emot att ta kort på hemmamys och Vätternvyer! :)
 
Ja, ni hör ju. Jag måste helt enkelt återkomma inom kort!
 
Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Åh! Jag blir alldeles glad av lilla Vera! Hoppas ni haft det mysigt tillsammans❤️ Och återkom gärna inom kort! 😊

    2016-11-02 | 09:05:29
  • Lisa säger:

    Det var härligt att ha er här o jag är säker på att Vera blir lycklig av mosterhäng 💕 PS vet fler som väntat o väntat på detta inlägg 😃

    2016-11-02 | 20:33:31
  • Maja säger:

    Hoppas mer inspiration kommer! Jag måste också hitta den lite oftare känner jag, kanske kan vi peppa varandra. :-)

    2016-11-03 | 21:07:30
    Bloggadress: http://yttersttrivsamt.blogg.se
  • Mormor säger:

    Härligt, härligt att läsa din blogg!!

    2016-11-06 | 23:37:22

Kommentera inlägget här: