majjaeriksson

Uppdatering: Läget hemma

Kategori: Maja

Godkväll!
 
Jag tänkte att det var dags att uppdatera er lite om hur det ser ut här hemma i lägenheten. Det är kul när det mesta är på plats och man liksom småfixar och provar sig fram och mer och mer får till det. Även fast man ju aldrig behöver känna sig helt klar.
 
Fast vi mjukstartar med två syner som man möts av redan innan man kommer in. Blommor som pryder husväggen.
 
 
Nu går vi in.
 
I skrivbordshörnan har en ljusslinga fått flytta in.
 
Och bokhyllan har fått en liten ny touch med en tavla från Philips pojkrum högst upp.
 
Idag fick jag en duk av mamma. Hon hade hittat den på Återvinningen och tänkt att den skulle bli häftig hemma hos oss, och det tycker jag nog allt att den blev!

Imorgon ska jag nog köpa en matta. :)
 
Maja.

Kommentarer

  • mormor säger:

    Så fint ni har det!!!

    2016-07-12 | 12:40:40
  • Jasmine säger:

    Jag måste säga att ni har ett inspirerande hem. Kul att du delar med dig!
    Kram

    2016-07-12 | 18:35:38
    Bloggadress: http://rosanatt.blogg.se

Kommentera inlägget här: