majjaeriksson

Mer materiella ting och mer färg

Kategori: Maja

Jag hoppas att ni känner mig så väl så att ni vet att jag hellre är ute i naturen än i ett köpcentrum. Påminner er om det innan jag visar vad jag har köpt idag.
 
En tetrislampa till "Philips" rum. Man kan placera bitarna hur man vill och ja, den är cool tycker vi.
 
En randig matta från IKEA. Ni ska få se lite mer i sin helhet när jag har hittat ett träigt vardagsrumsbord.
 
Och en apelsinväska som jag föll lite för inne på TGR.
 
Annars har jag återsett Linköpingsbibblan för första gången på ganska länge idag. Jag hade dubbelpass 10-13+13-16 och det var kul och gick bra och fanns mycket nytta att göra. Imorgon väntar en längre dag med pass 10-13, lite lunch och bokuppsättning och sen pass 16-19+. Heja heja!
 
Maja.

Kommentarer

  • Mormor säger:

    Fin matta! Ni får det finare och finare👍🏼👍🏼😀

    2016-07-12 | 23:47:10
  • Faster säger:

    Wow vilken häftig lampa , o mattan o väskan var ju med fina ju!! Man blir ju glad liksom 😊

    2016-07-13 | 17:01:06
  • Freja säger:

    Fy sjuttan så fint det blir hos er! O vilken färgfest du har shoppat!

    2016-07-13 | 23:05:35

Kommentera inlägget här: