majjaeriksson

Första juli

Kategori: Maja

Första juli tvåtusensexton har varit en fin dag hos mig.
 
Frullen den åts i sängen. Man börjar ju vänja sig vid att ha en stor och skön säng och inser liksom att där kan det vara mysigt att hänga lite.
 
Efter frukost fixade Philip och jag med lite diverse, som det känns som att vi gjort i evigheter nu. Och så handlade vi lite och sen hämtade vi upp Moa vid stationen! Philip släppte av oss på stan och vi åt lunch på Ströget.
 
Sen promenerade vi hem till läggan där Moa fick sig en liten husesyn och sen bokade vi in en helg när jag ska få gå på husesyn hos henne - första helgen i september. :)
 
Moa fick också hjälpa mig att måla en spegel som jag hoppas kommer upp på en vägg nära mig på söndag kanske.
 
Sen åkte vi en sväng till Återvinningen där Moa köpte en liten blomkruka och jag en liten godisskål som jag fyllde med nyttigt godis när jag kom hem. Älskar att det finns vinbär vid husknuten!
 
Jag chillade loss i soffan ett ganska bra slag innan jag kände att hjärnan hade syrebrist, då gick jag ut en sväng.
 
När jag kom in började jag med middagen -fisk, spenat och potäter - som jag åt tillsammans med min sambo när han kom hem från jobbet och nyss spelade vi Geni och han vann, fast på slutet blev han nervös för jag kom nästan ifatt och om.
 
Trevlig helg!
 
Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Vilken heltjusig dag! Trevlig helg Maja!

    2016-07-03 | 14:39:47

Kommentera inlägget här: