majjaeriksson

Fint från helgen

Kategori: Maja

Det är kanske årets skönaste dag där ute och jag sitter vid datorn. Jag kände för det bara. Jag var faktiskt ute nyss och jag ska nog ut sen igen, men nu ville jag skriva några rader. Jag var på dop i helgen. I Dalarna. Det var fint det. Tack Freja och John för att jag fick komma på Tuva Astrid Ingas fina dop! :)
 
Det var i Sundborn kyrka som var en hima fin en.
 
Och det känns fint att vara ett tumlöv på Tuvas träd.
 
Ett besök vid gruvan blev det också.
 
Och gos med Verakompisen såklart! (Jaa, jag är larvigt stolt över att hon gillar ballongen, och jag blev såå glad när jag såg att Tuva även hade sin ballong på sin vagn :))
 
Det var en fin helg. Tack alla inblandade för det! :)
 
Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Tack för att du kom på dopet Maja! Tuva älskar sin ballong:D

    2016-07-20 | 20:13:32

Kommentera inlägget här: