majjaeriksson

Tolv minus

Kategori: Maja

Jag har just upplevt en fin liten utflykt som jag tänkte dela med mig av.
 
På utsidan av bilen var det bara att borsta av snön, men på insidan var det frost. Tokigt.
 
Vi åkte till Varamooon!
 
Jag spejade efter detaljer och fann en hel del fint.
 
Vi var inte ensamma.
 
Jag lyckades fånga röken som svävade över vattenytan. Om man vill kan man låtsas att man ser ett sjörövarskepp där borta vid horisonten.
 
När vi var tillräckligt frusna för att känna att det var dags för varm choklad stannade vi och drack varm choklad. Den spred värme i hela kroppen.
 
Sen promenixade vi tillbaka mot bilen.
 
Tack Varamon, och Philip, för den fina utflykten! :)
 
Maja.

Kommentarer

  • Moa säger:

    Jättefina bilder!!! Ser ut som en mysig liten utflykt :) <3

    2016-01-07 | 16:29:45

Kommentera inlägget här: