majjaeriksson

Inte på topp

Kategori: Maja

 
 
Igår vaknade vi på landet.
 
Hej på söndagen!
 
Nej, jag är nog inte riktigt på topp den här helgen. Kanske började det redan i fredags när vi valde att fly till landet och sova där då det var musik OCH bråk hos grannen här. Sen var det ju förvisso inte fy skam att vakna på landet - som ni ser ovan - men ni fattar grejen, det förstör liksom fredagsmyset att inte kunna sova där man har tänkt att sova. Sen skulle vi sätta upp en stringhylla för att, kanske lite som en motreaktion, öka på mys- och finfaktorn här i läggan, men det gick inte riktigt vägen. Och då blev det bara för mycket för mig, så där som det kan bli ibland, många bäckar små och så vidare, och ingenting kändes bra eller kul eller fint. Nu har vi iallafall gått en sväng och jag håller på att baka bröd igen. Det ska nog muntra upp!
 
Hoppas att er helg varit en lite positivare upplevelse än min. Oavsett så är det ny vecka och nya möjligheter imorgon. :)
 
Maja.

Kommentarer

  • Maja säger:

    Hoppas veckan blir bättre än helgen din!
    Som du säger, ny vecka, nya tag. :-)

    2016-01-24 | 20:41:52
    Bloggadress: http://yttersttrivsamt.blogg.se
  • Freja säger:

    Stackars Maja! Hoppas nästa vecka blir bättre:) Om inte annat kan du glädjas åt dina extremt fina gulblommiga örngott som jag ser på bilden där! Oh lala! ;)

    2016-01-24 | 22:39:16
  • Moa säger:

    Åh, hoppas din nya vecka blir tusen gånger bättre än den där helgen... Kramar!! <3

    2016-01-25 | 10:07:17

Kommentera inlägget här: