majjaeriksson

Projektet fortsätter

Kategori: Maja

Ballong nummer 2 är klar!
 
 
 
 
 
Jag tycker att det känns bra så här långt. Som ni kanske förstår är inte tanken att de ska hänga under min stringhylla framöver utan jag är faktiskt inne på att montera dem på en gren som jag tänker hitta i naturen. Jag tänker mig en y-formad gren som har gjort sig av med barken och är sådär nästan vit. Jag ser framför mig hur den ligger på en stenig strand och väntar på mig så jag får nog gå på upptäcksfärd snart.
 
Från början hade jag tänkt att det skulle bli fyra ballonger, men nu är jag nog inne på fem. Det återstår att se, men nästa ballong blir grön med rosa prickar och grön/svarta flätor iallafall. :)
 
Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Fy tusan vad fint!

    2016-02-08 | 20:24:36
  • Moa säger:

    Åh så fint det blir!! Du är så himla duktig!

    2016-02-10 | 14:13:50
  • mormor säger:

    Så jättefina dom är!!

    2016-02-11 | 23:07:53

Kommentera inlägget här: