majjaeriksson

En korv och en kanin

Kategori: Maja

Jag förstår att ni alla har suttit spända av förväntan inför Lambohov-rapporten. ;) Kanske inte, men ni kanske är några som kommer ihåg att jag skulle jobba på ett (för mig) nytt bibliotek igår. Det är alltid lite pirrigt att fara till ett nytt ställe. Första kruxet är ju att hitta dit och sen ska någon märka att man kommer och släppa in en och så är det ofta en ny person man ska jobba med och ett nytt bibliotek att hitta i osv osv. Ni fattar grejen. Det är ju dock en himla tur att arbetsuppgifterna är de samma var jag än jobbar, och så är det kul att se nya biblioteksrum! Jag har säkert sagt det förut, att jag ofta tycker att det är fint på bibliotek. Det var det i Lambohov också. Tänkte visa lite detaljer som kanske kan inspirera! :)
 
Själva utsidan var kanske inte så extraordinär direkt, men det är ju insidan som räknas.
 
Där jag fick hänga av mig hängde en korv.
 
Vid tidningarna fanns fåtöljer som jag hade kunnat tänka mig att ha i mitt hem.
 
Och inne i personalrummet åkte en kanin vattenskidor utan skidor.
 
Gulliga grejer, visst? :)
 
(Det gick förövrigt bra att jobba också)
 
Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Härligt att få se så många olika bibliotek, bibliotek är mysiga!

    2016-02-02 | 17:14:26

Kommentera inlägget här: