majjaeriksson

Lucka 15

Kategori: Maja

(OBS! Detta inlägg är tillägnat Philip, så att du vet, men är du inte Philip så får du ta del av inlägget iallafall. Om du vill alltså)
 
Philip. När jag bestämde mig för att ge dig en julkalender i år visste jag att det skulle bli en utmaning. Herregud alltså, att komma på 24 små gåvor att ge är ju inte lätt. Jag vet fortfarande inte hur jag ska klara det hela vägen. Men det är värt lite ångest om målet är att du blir lite mer nyfiken och glad-pirrig än vad du kanske hade varit utan denna oförutsägbara oplanerade julkalender.
 
Lucka 15 är ett tack för 2016. Ett tack för att du stått ut med mig ännu ett år och skänkt mig så mycket glädje, skratt och lycka. Jag kan inte visa allt jag vill tacka dig för, men 12 små tackkort får det bli. Ett från varje månad.
 
Tack för att du tog med mig till Borghamn den 8 december.
 
Tack för att du följde med till Nyköping 19-20 november.
 
Tack för Stockholmshelgen 14-16 oktober.
 
Tack för våffellunchen den 8 september.
 
Tack för Uppsalahelgen 27-28 augusti.
 
Tack för att du åt en bulle på Boren med mig den 30 juli.
 
Tack för att du blev min sambo på riktigt den 21 juni.
 
Tack för att du stöttade mig i mitt färgglada stolprojekt. Bland annat den 5 maj.
 
Tack för att du följde med hela min tjocka släkt till Lissabon 21-25 april.
 
Tack för att du gjorde hemmagjord pasta med mig den 25 mars.
 
Tack för att du gav mig en kindpuss på Håleberget den 8 februari.
 
Tack för att du drack varm choklad med mig i Varamon den 6 januari.
 
Tack för 2016, finaste du!<3
 
Maja.

Kommentarer

  • Mormor säger:

    Sååå fint Maja👍🏼
    Du är en så fin tjej, jag är så stolt över dig💕💕💕
    Kram från mormor

    2016-12-15 | 11:17:15
  • Freja säger:

    Så fina ni är ni två! Så mycket goa minnen!

    2016-12-15 | 19:42:42
  • Faster säger:

    Åh va fint gjort💕 Åh ni är så fina!!

    2016-12-16 | 08:56:47

Kommentera inlägget här: