majjaeriksson

Vecka 13 - Grön

Kategori: Maja

Nej, för en vecka sedan var inte planen att nästa inlägg skulle bli ännu ett färgvecko-inlägg, men så blev det visst. Jag vet inte vad som hände denna vecka, rent bloggmässigt, aldrig har det väl varit så pass tyst här. Men nu när jag satt och klippte i lite tyg så kom plötsligt inspirationen till mig och jag insåg att jag iallafall har gjort min "läxa" - att fota något av samma färg varje dag även denna vecka. Det blev grönt.
 
Måndag - Vi var en sväng i Nyköping och såg antagligen storasysters mage för sista gången, eller ja ni fattar, magen innehållandes bebisen iallafall. Mittemot Lisa och Matheus bor två gröna hus och mycket passande, dagen till ära, en grön bil.
 
Tisdag - Lite grönt på stringhyllan.
 
Onsdag - Jag jobbade på Ekholmens bibliotek 10-18.
 
Torsdag - Frukost och té i favvokoppen.
 
Fredag - Basilikan och persiljan i fönstret. Norpar små blad där mer eller mindre varje dag nu. :)
 
Lördag - Helgjobb på bibblan 9.30-16.15 och vid lunchtid satt jag i lunchrummet, blickade ner på besökare genom gröna gardiner och smuttade på en päronmer.
 
Söndag - Att köpa frukost innan frukost är ju en riktig höjdare, det tycker iallafall jag och min kompis Yoshi!
 
Vi får se hur det blir med bloggandet den kommande veckan, men sämre kan det ju knappast bli! ;)
 
Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Vilken fin grön vecka och så himla bra att du är tillbaka på bloggen! :)

    2016-04-04 | 21:39:15
  • Freja säger:

    Vilken fin grön vecka och så himla bra att du är tillbaka på bloggen! :)

    2016-04-04 | 21:39:15

Kommentera inlägget här: