majjaeriksson

Lamm och loppis

Kategori: Maja

Livet på landet är bra fint ni. Vad sa du? Att du måste ha bildbevis för att tro på't? Okej då!
 
Softande katter. Visst, de kanske finns i stan också, men det är mycket sällan som stadskatterna ligger och pressar framför något falurött.
 
Lamm! Det finns bannemej inte inne vid torget. Nedan ser ni Puck och hans pappa Alvin.
 
En annan bra landet-grej är ju loppisar! Visst, sådana finns ju lite varsom, men jag tycker nog att det är något särskilt med sådana som är i en riktig ladugårdsbyggnad, och en sådan besökte jag, mamma och Philip idag.
 
Där fanns mycket fint!
 
Vi besökte en till loppis, där det nästan fanns fööör mycket grejer.
 
Lite shoppat blev det faktiskt. Från loppis1 fick jag brickan ni ser nedan i födelsedagspresent av mamma (jag fyller 25 på onsdag!!) och så köpte jag själv de två vaserna och den lilla fina färgburken. Den lilla koppen kommer från loppis2 och Svenska-Växter-Affischen och lampan har jag fyndat alldeles gratis här hemifrån. Tänk så fint vi kommer få det i vår nya lägga, Philip och jag!
 
Det var allt för den här gången!
 
Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Vilka fynd!! Vart hittar du alla fina loppisar egentligen? Härliga tider:D

    2016-04-09 | 17:30:12
  • Faster säger:

    Åh va fina saker!!

    2016-04-09 | 19:19:48

Kommentera inlägget här: