majjaeriksson

Philips födelsedag

Kategori: Maja

Idag är det ingen vanlig dag, för idag är det Philips födelsedag. Jajemen, idag fyller min favoritperson 25 år och det har vi mysfirat hela dagen!
 
Det började med att jag fixade frukostbrickan.
 
Efter att sedan ha städat lägenheten begav vi oss ut i solen. Det blev några kast i den spegelblanka Strömmen.
 
Fin födelsedagskille<3
 
Efter att ha slängt skräp, handlat och ätit lunch var det dags att förbereda för kalas. Amerikansk äppelkaka skulle bakas och jag stod för äpplehanteringen.
 
Visst har jag köpt fina ballonger!? :D
 
Vid klockan sex kom Philipfamiljen och vi dukade fram frallmiddag och gófika.
 
Och jag fick en fin låda med te som hade rest hit ända från Kina. Fint att få en present fast man inte ens fyller år. Och en god present var det! :)
 
En kalasfin dag har det varit! :)
 
Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Så mysigt med födelsedag! Grattis Philip! Och ert konstprojekt är ju bara såå fint!!

    2015-09-29 | 11:30:09

Kommentera inlägget här: