majjaeriksson

Idag, imorgon och igår

Kategori: Maja

 
Hej från förmiddagsfikat!
 
Jag har börjat min dag med ett besök hos frisören. Ja, mamma, det är sant, jag har klippt mig. Hoppas att du satt ner när du fick beskedet. ;)
 
Regnet öser ner utanför fönstret och det känns rätt bra att sitta här i soffan med en kopp te. Imorgon ska jag jobba på ett, för mig, nytt bibliotek. Det känns kul, men självklart ganska så pirrigt. Så nu tycker jag att vi kikar tillbaka på en lite fin onsdagsgrej istället.
 
Igår gjorde Philip och jag nämligen en lite småmysig grej - vi orienterade! Ja, vi promenerade med karta helt enkelt. Jag såg nämligen på facebook i tisdags att orienteringsklubben hade fixat så att man kunde ta sig en karta i valfri svårighetsgrad och prova på orientering uppe i Fålehagen. Vi valde lätt bana. ;)
 
 
"Ditåt ska vi!"
 
Vi körde ju inte direkt på tid utan tog det lite piano och åt ett litet hallon till exempel.
 
Och till skillnad från just nu så var det himla fint väder just då.
 
En ganska så fin onsdagspromenad blev det! :)
 
Nu ska jag varva tedrickande med att bocka av några punkter från dagens Att-göra-lista och så sänder ni en extra tanke åt mitt håll imorgon, okej?
 
Maja.

Kommentarer

  • mormor säger:

    När jag läser det här, är du ju på gång...på nya biblioteket, går helt perfekt!
    Ja, det vet ju jag, du är ju så bra..Kram

    2015-09-25 | 10:34:44

Kommentera inlägget här: