majjaeriksson

Fototävling - Tema Sjöstad

Kategori: Maja

Jag är med i en fototävling. Häromdagen laddade jag upp mina utvalda foton och nu håller jag tummarna, även fast jag inser att chansen är ganska så liten. Men deltar man så lever ju hoppet iallafall. Tävlingen handlar om att få in en bild i Miljöalmanackan 2016 och vinna 750 kronor/bild. Temat är Sjöstad, bilderna ska vara tagna i Motala eller Vadstena och man får max skicka in 13 bidrag (12 månader och en framsida). Jag grävde i mina arkiv och hittade en hel del, dock var det två månader som jag inte har någon representant för och att beskriva någon som en potentiell framsidebild kändes lite underligt, men istället har jag fler alternativ för andra månader.
 
Här är mina bidrag:
 
Januari
 
Februari
 
 
Mars
 
 
 
April
 
Maj ---
 
Juni
 
Juli
 
Augusti
 
September
 
Oktober
 
November ---
 
December
 
Visst är det fint att bo i Östergötlands sjöstad. :)
 
Maja.

Kommentarer

  • Moa säger:

    Åh vilka toppenfina bilder!! :) Håller tummarna för att dom kommer med ;)

    2015-09-30 | 09:28:15
  • Faster säger:

    Wow!!! Så fina bilder!! Håller tummarna .....

    2015-09-30 | 22:53:45
  • mormor säger:

    Fina bilder! Håller tummarna!

    2015-10-01 | 00:04:06

Kommentera inlägget här: