majjaeriksson

Bland det finaste man kan få

Kategori: Maja

 
 
 
Idag kom mamma förbi med post till mig. Ja, jag har ju inte flyttat hemifrån rent byråkratiskt än då... Jag fick lite papper från bibblan och så fick jag ett alldeles alldeles underbart hederligt snigelpostbrev. Jag blev så glad! Jag älskar brev! Det är ju bland det finaste man kan få, tycker jag. Tack världens bästa Moa för det fina brevet som gjorde mig så glad så glad och nära på rörd till tårar. Och till er andra - varför plockar vi inte alla fram papper och penna, snickrar ihop varsitt brev som vi sedan lägger i ett kuvert, sätter ett frimärke på och skickar till någon vi tycker om!? Det ska iallafall jag göra.
 
Maja.

Kommentarer

  • Moa säger:

    Varsegod bästa Majakompis! :) <3 så himla mysigt att skriva brev såhär när hösten smyger sig på ;)

    2015-09-08 | 16:48:22

Kommentera inlägget här: