majjaeriksson

Abborre, ljung och glass

Kategori: Maja

Imorse vaknade jag utan väckarklocka prick klockan nio. Det tycker jag är en perfekt tid att vakna på en ledig dag. Det blev frukost på en nyfådd bricka. Tack Marie, om du läser detta. :)
 
Efter frukost åkte Philip och jag ut i naturen. På andra kastet fick Philip napp - en liten pigg gädda!
 
Jag fick dock öva tålamodet lite, men klistrade ändå på mitt naturligaste leende...
 
Det slog mig hur mycket höst det har hunnit bli redan och hur himlans fint det är.
 
Sen blev det min tur att få napp! En abborre!
 
Lunchpaus.
 
Sen blev jag lite kall så vantar åkte på och så roade jag mig med att plocka en liten höstbukett.
 
Fint.
 
Jag är glad att jag tog med mig lite fin höst hem. :)
 
Nu har vi ganska nyligen fikat lite.
 
Och nu ska det hängas tvätt!
 
Hoppas att även er måndag har varit till belåtenhet. :)
 
Maja.

Kommentarer

  • mormor säger:

    Vilken härlig början på den här veckan!

    2015-09-21 | 17:26:08
  • Faster säger:

    Visst äre härligt mä höst🍂🍁

    2015-09-21 | 19:12:02
  • Moa säger:

    Wow vilken härlig måndag! :) <3

    2015-09-22 | 15:08:23

Kommentera inlägget här: