majjaeriksson

Tre söndagsfina

Kategori: Maja

1. Den lilla ekorren jag träffade på innan jobbet imorse. Den satt så fint där på det röda planket och mitt i hösten. Allt var så matchigt på något vis tyckte jag. Och ekorrar är ju söta.
 
2. Att det gick bra att jobba idag också och att jag har fått jobba så många timmar i veckan.
 
3. Och att jag när jag kom hem blev upphämtad av Philip och att vi for och åt söndagsstek med hans familj och att vi fick lingoncheesecake med oss hem.
 
Nu har jag hamnat i soffan, nöjd med dagen och veckan. Veckan som kommer har jag inte något jobb inbokat som det ser ut nu, men det är mycket möjligt att personalassistenten hör av sig. Men fredag, lördag, söndag vill jag absolut inte ha något jobb för då ska jag åka till Dalarna, Falun och Moa. Det ska bli fint det! Men mer om det om en vecka! :)
 
Gókväll!
 
Maja.

Kommentarer

  • Moa säger:

    Wiiiii välkommen hit!!!! :D Jag längtar såååå mycket till fredag nu!!! :D <3

    2015-10-12 | 16:03:27

Kommentera inlägget här: