majjaeriksson

Söndagsmysiga

Kategori: Maja

Allt är inte alltid jättebra. Det förstår ni ju. Alla som på något sätt bevittnar någon annans liv på någon blogg eller i något annat socialt media förstår förhoppningsvis vilket pytteliten del av livet man faktiskt får insyn i. Även fast det känns som att så otroligt mycket läggs upp och delas. Jag har det ju väldans himla bra och allt ni ser på bloggen är ju självklart sant och på riktigt, men jag har ju också ett humör som fort kan svänga uppåt och neråt, jag har perioder när jag oroar mig mycket av olika anledningar och jag har dagar när jag är mer eller mindre ledsen utan någon egentlig jätteanledning. Igår var en liten sådan dag. Jag började dagen lite ledsen. Så kan det vara. Det gick, som det ju oftast alltid gör, över, men ibland känner jag att man bara måste "erkänna" att allt inte alltid är guld och gröna skogar (...) Så, hur avslutar vi det här inlägget? Jo, med tre myssaker som muntrade upp mig under min söndag! :)
 
När Philip var på andra sidan Atlanten så köpte han lite små presenter till mig. En av dessa var den välkända puss-emojin och igår satte jag stolt dit den på min kära Kånken. Mer pussar till folket!
 
När Philip och jag senare promenerade i den fina hösten träffade vi på en gó och ganska tjock katt. Sånt muntrar ju helt klart upp.
 
Och på kvällskvisten målade jag en liten Caputte som smyger omkring i högt gräs (tre småtavlor till och sen är stortavlan klar) och sen lite favvoglass på det (på ica fanns det en kartong med fyra olika små ben&jerrys *gör tummen upp*)
 
Maja.

Kommentarer

  • Faster säger:

    Så sant Maja!! Visst äre så!!

    2015-10-26 | 15:30:26
  • Freja säger:

    Så mysigt du har det Maja! Vilken underbar Caputtetavla!

    2015-10-28 | 08:04:45

Kommentera inlägget här: