majjaeriksson

Sunrise 11

Kategori: Maja

Well, innan jag redogör för morgonens verklighet tänker jag att vi kollar på lite favoriter från soluppgångar tidigare i år. ;)
 
En från februari:
 
Mars:
 
Maj:
 
Och augusti:
 
Okej, håll nu det vackra i minnet när jag ska visa bilderna från november/imorse.
 
 
 
 
Slutresultat: gråa bilder och ett trasigt paraply.
 
Ni får skratta, det kan jag också göra nu, efter att jag har tröstätit lite godis och omslutits(?) av värmen från kakelugnen.
 
Jag har också gjort pepparkaksdeg idag, men det tycker jag att vi återkommer till imorgon när det blir baka av! :)
 
Maja.

Kommentarer

  • Moa säger:

    Åh vilka härliga och novembriga novemberbilder :) Så mysigt att komma in till en varm kakelugn efter det! Ha en fin lördag kompis, nästa vecka vaknar du kanske hemma hos mig, eller hos systern min :D

    2015-11-28 | 12:54:03
  • mormor säger:

    Novemberbilderna var riktigt häftiga!
    och brasbilden efter är ju riktigt mysig! Kram

    2015-11-30 | 11:29:50

Kommentera inlägget här: