majjaeriksson

Bara gör och bara kör!

Kategori: Maja

 
 
 
Jag har det ganska bra som ni kan se. Idag har jag försökt släppa HELA jag-kan-inte-måla-grejen - alla kan faktiskt! Speciellt när man inte tänker för mycket eller har för höga krav på sig själv. Det handlar om att bara göra. Tänker jag. Det är så skönt när man bara gör och bara kör. Projekt barnbok fortsätter alltså och det känns himla kul. Förhoppningsvis blir det här ett sådant projekt som jag faktiskt slutför... Det tror jag på! :)
 
Ser ni förresten vilken fiffig grej jag kom på att man kunde ha de små stafflierna till? Mobilstaffli! Perfekt att placera mobben i när man ska kolla på något program eller klipp. Riktigt stolt är jag och om någon vill ha ett så har jag fler som jag kan tänka mig att ge bort... ;)
 
Nej, nu får det bli en promenad och påfyllning av d-vitamin.
 
Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Men åh vilken fin bok det kommer att bli!!! Heja Maja!

    2015-11-14 | 23:03:34

Kommentera inlägget här: