majjaeriksson

2 promenadkompisar

Kategori: Maja

Idag följde jag med Lisa till stallet. Hon skulle bara promenera en sväng med Antonia och tyckte att jag kunde följa med och det tyckte jag också. Vädret idag har varit omväxlande, minst sagt, men vi lyckades promenera när det var soligt.
 
 
 
 
 
 
Lisa skrattade åt mig när jag 1. kratsade hovarna på Antonia - för att jag var så larvigt rädd och 2. när jag mockade - för hon tyckte jag såg så rolig ut. Ja,jag kände mig faktiskt som värsta stadsbruttan, men jag gjorde mitt bästa och blev nöjd med resultaten.
 
Imorgon är det fredag och jag slutar redan tolv och kvart i ett går (förhoppningsvis) tåget mot Östergötland. Gött, helgen känns riktigt efterlängtad denna vecka!
 
Maja.

Kommentarer

  • mormor säger:

    Välkommen till Östergötland!!!

    2015-05-07 | 21:42:37
  • Sandra Lundin säger:

    Men alltså åh, vilka härliga bilder!

    2015-05-08 | 08:14:17
    Bloggadress: http://atilio.blogg.se/
  • Moa säger:

    Åh vad härligt med lite stalltid, det gör alltid gott :)

    2015-05-09 | 20:49:06
  • Freja säger:

    Bra jobbat Maja! Du är allt en stalledräng du! :)

    2015-05-09 | 21:46:34

Kommentera inlägget här: