majjaeriksson

12 maj 2009-2014

Kategori: Maja

Åh, maj är verkligen är härlig månad att scrolla igenom i bloggarkivet!
 
Min blogg föddes 2009, när jag var 18 år. Det är såå kul att läsa de tidigaste inläggen. Jag bladdrar på som bara den och jag låter så liten. Den 12 maj 2009 hade jag nyss kört bil för första gången och så hade jag haft nationella prov i matte och tyska. Det känns som ett annat liv.
 
 
----
 
Den 12 maj 2010 fick jag min systemkamera av pappa och jag blev såå glad. Kan nästan känna känslan än idag. Kameran är samma som jag har idag. Dags för en ny? Ja, tack, om du betalar.
 
 
-----
 
Den 12 maj 2011 cyklade jag ut till Birgittas udde. Den dagen kan jag också komma ihåg, tack vare blogginlägget.
 
 
Jag hade fika med mig.
 
-----
 
Den 12 maj 2012 hade jag bloggpaus så vi får hoppa fram ett år till. Den 12 maj 2013 bloggade jag om mitt rum. Jag tyckte mycket om det.
 
 
 
----
 
Och den 12 maj 2014 bloggade jag om rabarberpaj och favorit-foto-albumet. Fick ett sug efter både paj och fotopyssel nu...
 
 
 
Nej, tillbaka till nutid - Nu ska jag göra ugnspannkaka!
 
Maja.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: