majjaeriksson

Sol och 44-årskalas!

Kategori: Maja

Idag åkte Philip och jag till Sonnorp vid lunchtid. Vi bakade hallonmuffins, åt lunchkorv och bakade kladdkaka och sen tog vi en promenad i det sköna vårvädret.
 
Nu behöver man inte direkt leta efter blåsippor längre.
 
Och idag behövde man inte leta efter Bus heller!
 
För tre veckor sedan fyllde lillasyster 20 år och om 2 veckor och 2 dagar fyller jag 24. I år tänkte vi att vi skulle fira tillsammans så idag på eftermiddagen har vi haft släktingar hemma på 44-årskalas. Vi bjöd på smarrigt fika som ni nog redan har förstått.
 
Och fick så mycket fint! Jag blev alldeles överväldigad av alla fina presenter. Här nedan ser ni en del (!) av vad jag fick - en tygpåse, en skrivbok, ett ministaffli, en bakbok, en drickburk, äpplechips och ett doftljus. Jag kände att jag ville ta någon presentbild men att få med allt på ett överskådligt sätt var omöjligt så jag valde ut lite fina prylar. Lite mer av vad jag fick kommer säkerligen dyka upp efter hand är på bloggen för jag fick bland annat ett gör-din-egen-tvål-kit, lite armbandspyssel, en ekollonvas och äggmålarfärg. Bland annat!!
 
Tack så hjärtligt alla fina för allt fint och roligt och för att ni kom och fikade i Sonnorp idag! :)
 
Maja.

Kommentarer

  • mormor säger:

    Tack själv för ett fint kalas! Kram

    2015-03-28 | 23:44:29
  • Moa säger:

    Åh vad mysigt det ser ut! :) och vilka fina presenter!

    2015-03-29 | 11:32:59
  • Sandra Lundin säger:

    Så mysiga bilder :)

    2015-03-29 | 14:06:11
    Bloggadress: http://atilio.blogg.se/
  • Maja säger:

    Grattis i förskott! :-) Och vad härligt med blåsippor!!

    2015-03-29 | 18:00:08
    Bloggadress: http://yttersttrivsamt.blogg.se
  • Faster säger:

    Tack själv för go fika o trevligt kalas!

    2015-03-30 | 19:48:08

Kommentera inlägget här: