majjaeriksson

Överraskningsdagen!

Kategori: Maja

I julklapp av mormor fick jag, och en bunt med släktingar, en hemlig upplevelse som skulle äga rum någon gång under våren. Igår var det dags. I fredags fick jag sms av mormor där det stod att hon skulle hämta mig utanför Philip klockan 6.23. Underbart med en så exakt tid. 6.20 var jag ute och himlen var lite rosagul där borta i horisonten.
 
Mormor och jag åkte till Sonnorp och hämtade mamma, storasyster och lillasyster och sen åkte vi till Mjölby där vi mötte upp moster och tre kusiner och tillsammans väntade vi på en buss.
 
Det kom en buss som det stod Göteborg på och vi åkte med hela vägen. Hej Göteborg! *vinkar*
 
Vi åt lunch på ett café. Jag åt kycklingwraps som var himlans saftiga och goda.
 
Halv två var det dags för huvudaktiviteten; Att kolla på musikalen FLASHDANCE i The Theatre, Gothia Towers, med Hanna Lindblad, från självaste Motala, i huvudrollen. Musikalen var så bra! Så himla häftig med alla effekter och grymma dansare och ja, riktigt riktigt bra helt enkelt. Musikal är kul.
 
Vi hann inte med så himla mycket mer än att gå på musikal. Men det var ju inte så bara. När himlen var rosa (här binder vi ihop blogginläggs-säcken proffsigt) åkte vi hem mot Östergötland igen.
 
Tack så hjärtligt världens bästa mormor för den braiga julklappen! 
 
Maja.

Kommentarer

  • ISA säger:

    Men så gullig mormor! vilken fin present :))

    2015-03-15 | 19:04:08
    Bloggadress: http://isabyl.devote.se
  • Klara säger:

    Vilken mysig dag! Wrapsen ser så himla goda ut.

    2015-03-16 | 19:16:36
    Bloggadress: http://klaraamandas.blogg.se
  • Freja säger:

    Åh! Ett besök i världens bästa stad! :D Ser urmysigt ut!

    2015-03-16 | 20:23:38
  • Maja säger:

    Åh! Jag skulle verkligen vilja se den musikalen. Kan tänka mig att det var hur bra som helst. :-)

    2015-03-17 | 18:52:01
    Bloggadress: http://yttersttrivsamt.blogg.se
  • Faster säger:

    Ja'a helt jävla super bra musikal 👍😊

    2015-03-19 | 15:12:00

Kommentera inlägget här: