majjaeriksson

Ett grattis, en soppa och ett positivt mail

Kategori: Maja

 
 
Igår fixades det födelsedagspresent och ett litet kort och på kvällen blev det ett besök hemma i Sonnorp. Det känns lite tokigt att säga att jag är på besök hemma, men samtidigt helt naturtligt för det är ju så det är just nu. Vi åt potatis- och purjolökssoppa. Det var mest Philip och jag som lagade och den blev himlans god. Soppa äter man för sällan! Efterrätten var det dock lillasyster som stod för, det blev goda muffins.
 
Något annat trevligt som hände igår var att jag fick det positivaste svaret hittills på ett mail. Jag vill inte ta ut något helt än, men det kan leda till att min sommar i år ser lite annorlunda ut än tidigare. Håll era tummar hårt så återkommer jag förhoppningsvis om det! :)
 
Maja.

Kommentarer

  • Moa säger:

    Alltså så spännande, nu får du allt ta och avslöja om det där mejlet snart :D

    2015-03-16 | 14:10:09

Kommentera inlägget här: