majjaeriksson

Soluppgång - juniversionen - med sällskap!

Kategori: Maja

Klockan ringde 3.25. När jag, efter ett snabbt toabesök, var på väg ner och ut så tassade det ut en lillasyster från ett annat rum. Jag följer med ut, jag har inte somnat än. Sagt och gjort, vi smög ner tillsammans och smet ut. Vi häpnades över hur fantastiskt ljust det är även innan solen ens kikat över kanten. Och så kilade vi över åkern.
 
 
Den gråa horsonten störde mig en aning, men jag hade världens bästa sällskap med mig, och det piggade ju upp!
 
Det var dessutom himla praktiskt att ha sällskap, för då fanns det ju ett par extra händer som kunde hålla kameran lite. Och ser ni, det ljusnade lite vid horisonten ändå!
 
Fint!
 
*Med paddan i högst hugg*
 
Din tur att gå mot solen!
 
Och sen gick vi hemåt igen.
 
Jag kommer inte minnas soluppgången i juni som den vackraste av soluppgångar, men jag kommer komma ihåg att jag hade finfint sällskap. Tack för det systeryster! :)
 
Nu har klockan nyss passerat fem och jag har svårt att se att jag skulle kunna somna om... Jag är ju så förbannat frukostsugen...
 
Maja.

Kommentarer

  • Faster säger:

    Åh va fina ni är!! O tack för fina foton!! Jag själv gick o ja mig vid 21 i går o sov till halv åtta imorse!!:)

    2015-06-25 | 10:17:04
  • Moa säger:

    Så fina bilder på fina systrar!! :) <3

    2015-06-25 | 20:31:33

Kommentera inlägget här: