majjaeriksson

Första veckan i juni

Kategori: Maja

 
Jajemen, nu är första veckan i juni här och ovan ser ni hur mitt kalenderuppslag för veckan ser ut. Först och främst kanske jag ska påpeka att jag inte alltid skriver så här fint och med olika färger, men ibland händer det, och just den här veckan tyckte jag att det var passande. Som ni ser har jag åkt tåg här på morgonen, det gick problemfritt och jag kom fram i tid. Just nu ligger jag på golvet på min madrass i Nyköping och jag börjar alltså klockan 10 idag. Imorgon börjar jag halv tio för att äta kakor... Japp, det är inte bara jag som är min sista vecka på bibblan, utan också Lina, och hon ska bjuda på kakor. Imorgon eftermiddag ska jag och min handledare åka till Vagnhärad och Trosa på studiebesök och sen åker jag tillbaka hem till Motala för på onsdag ska jag till Linköping för redovisa lite kort om min praktik. Sen åker jag tillbaka till Nyköping igen och på torsdag vill tydligen min handledare "tacka av" mig lite. På  fredag klockan 12 går jag på sommarlov och flyttar hem till Motala och på kvällen ska det blir grillat och tårta hemma i Sonnorp. På lördag hoppas jag att det är värsta bästa sommarvädret och på söndag ska jag jobba på museet. Jajemen, så ser min första junivecka ut. :)
 
Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Vilken kalasvecka! :)

    2015-06-01 | 15:24:59

Kommentera inlägget här: