majjaeriksson

25 juni

Kategori: Maja

Kände att det fick bli ett sånt där ganska detaljerat inlägg om min torsdag. Det var ju en fin dag.
 
Klockan 7.14 - Frukost! Japp, som jag skrev igår var jag sugen redan vid fem, men jag höll på det lite. Norpade en alldeles närodlad jordgubbe också.
 
7.31 - Läsa lite.
 
Sen sov jag faktiskt lite och nästa bild är från 11.22 - Måla lite.
 
11.46 - Kom på att jag ville testa att göra rabarberkräm och gick ut och hämtade några stjälkar.

12.10 - Lyckades och åt på trappan.
 
Sen hoppar vi lite i tiden igen, till 16.17 - Befann mig i Linköping tillsammans med mamma, Ellen och Philip och nu var det fikadags!
 
19.31 - Hemma hos Philip. Jag hade shoppat en vit sjal, blå skor, ett duschdraperi och en ny kalender.
 
20.11 - Hamburgermiddag
 

23.16 - Philip, som hade köpt några cd-skivor till bilen, ville ge sig ut på en liten roadtrip. Så det gjorde vi.
 
23.26 - Mcdonaldsglass!
 
23.33 - Hej Varamon - Hej då, Varamon!
 
Slut på dagen!
 
Om en timme ska jag öppna upp museet!
 
Maja.

Kommentarer

  • Moa säger:

    Vilken härlig dag!! :)

    2015-06-26 | 11:05:55

Kommentera inlägget här: