majjaeriksson

Min morgontimma

Kategori: Maja

Som vanligt var det lite motigt att gå upp när klockan ringde innan solen gått upp, men när jag tänker på alla fina morgonstunder jag har haft så blir det desto enklare och upp kom jag idag med!
 
I god tid före solen tillochmed, så jag passade på att plocka en liten blombukett.
 
Med vitklöver! Bilden nedan är faktiskt en favorit från morgonen.
 
Sen blev det varmare vid horisonten...
 
... och jag glädjeskuttade!
 
Soluppgångshimmel<3

Schlätta<3
 
När jag kom upp till trädgården tänkte jag att jag kunde lägga mig i hängmattan en stund...
 
... men istället hamnade jag här. Under mysbeslysning och vimplar.
 
Klart slut.
 
Maja.

Kommentarer

  • Faster säger:

    Åh vilken tur att solen var vaken också..... Fint blev det!!

    2015-07-24 | 21:14:19

Kommentera inlägget här: