majjaeriksson

Min måndag - tio bilder

Kategori: Maja

Klockan 9.55 - Frukost - Tänk va, att kunna äta frukost så sent som 10 en jobbdag. Det är lite lyxigt det. Precis som jordgubbar.
 
10.28 - Närmar mig jobbet.
 
11.27 - Min jobbvy. Jag tycker att det är skönt att se så där långt, för då ser man om någon är på väg. Just här ser det ju dock väldigt öde ut, men tio besökare var faktiskt inne på museet när denna bild togs.
 
12.33 - Lunch. Inte varje dag man har bröllopsmat i matlåddan.
 
14.22 - Mitt livs första radiokaka. Så.god.

16.15 - Jag lämnar museet efter att ha hälsat 29 besökare välkomna under dagen.

17.00 - Lämnar tre böcker på bibblan och lånar denna. Har inte hört någonting om den och letade inte efter just den, utan det blev en sån där klassisk chansning.
 
17.25 - Kollar lite på bröllopsbilder och bloggar lite och så.
 
19.22 - Philip har besök av två vänner var av en har lite större fötter än vad jag har.
 
20.03 - Jag äter skräpmat med grabbarna.
 
Slut med måndagsbilder, nu kör vi tisdag!
 
Maja.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: