majjaeriksson

Blåbär och lite jobb

Kategori: Maja

 
 
 
 
 
 
Ja, tänk att en stund i skogen kan resultera i både fredagsgott och lördagsfrukost! :)
 
Idag har jag jobbat. Innan jag börjar är jag alltid lite nervös och orolig för det är så mycket som kan gå fel (tänker jag då) - jag kan få igång larmet, det kan komma någon otrevlig besökare eller någon som frågar massa saker jag inte kan svara på, eller tänk om något går sönder eller om jag har låst in någon när jag lämnar museet på eftermiddagen... Sen när jag väl sitter där bakom receptionsdisken känns det alltid mycket mycket bättre och jag kommer på mig själv med att 1. längta efter att fler besökare ska komma in 2. känna att jag har det himlans bra.
 
Jag ska jobba imorgon och måndag och tisdag också och det känns bra. :)

Men nu ska jag krama Philip!
 
Maja.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: