majjaeriksson

Torsdagsfötter

Kategori: Maja

 
Imorse la jag upp bilden ovan på instagram. Frukost och fötter. Två vanligt förekommande motiv i mina bilder. Sen kom jag på att fötterna mina skulle få följa med hela dagen. Alltså på alla dagens bilder. Det gick rätt bra.
 
På tåget läste jag bok.
 
På universitetet åt jag god plocksallad till lunch.
 
Och antecknade så pennan glödde under föreläsningen som handlade om kultur och kulturpolitik i Sverige under 1800-talet typ.
 
Och så har Philip och jag varit på bokrean. Jag köpte två böcker.
 
Och sen var det hockey. Maif vann med 5-2.
 
I första pausen blev det körv och cola.

Och nu är mina fossingar gömda under filten i soffan efter en bra torsdag!
 
Maja.
 

Kommentarer

  • Sandra Lundin säger:

    Vilken rolig idé :) Älskar små fotoprojekt av det här slaget!

    2015-02-27 | 07:24:56
    Bloggadress: http://atilio.blogg.se/
  • Lisa säger:

    Nästa torsdag kommer jag o Matheus o hejar på maif 😊

    2015-02-27 | 19:02:28

Kommentera inlägget här: