majjaeriksson

Vätternvatten, poolvatten och diskvatten

Kategori: Maja

 
Två från en Varamonkväll i augusti förra året.
 
Jag har just varit ungefär en badbassäng bort från där jag sitter nu. Jag har varit i simhallen och simmat en halvtimme. Det var nog Philip som knäckte den smarta idén häromdagen. Jag behöver ju aktiveras. ;) Och nu har jag simmat. Det var skönt. Kanske inte optimalt så här under sportlovet dock, man fick ju en del stänk på sig och var i farozonen för diverse vattenleksaker trots att man höll sig i tantrännan. Men det gick bra. Jag vet inte hur många meter jag simmade, men jag simmade oavbrutet i en halvtimme och det kändes lagom. Bra grej! Jag återvänder nog till simhallen snart igen.
 
Och nu när jag ändå har gjort något vettigt kan jag väl ändå fortsätta tänker jag. Det blir jag, diskhon och någon podd. :)
 
Maja.

Kommentarer

  • Moa säger:

    Hihi, så gött att simma, mysigaste träningen! :)

    2015-02-20 | 13:41:40
  • Matilda säger:

    Alltså hahaha tantrännan! Aldrig hört det uttrycket förr, tyckte det var sjukt roligt av nån anledning.

    2015-02-20 | 20:34:06

Kommentera inlägget här: