majjaeriksson

Mariosvampar

Kategori: Maja

 
Igår var jag hemma i Sonnorp. När jag gick förbi pysselbordet fick jag syn på pärlorna och pärlplattorna och tänkte att ja, nu ska här pärlas. Jag visste inte vad det skulle bli dock. Men jag tog med den stora kvadraten och pärlorna och sen googlade jag bara på pärlplattor. Fick ganska snabbt syn på en liten mariosvamp och bestämde mig att sätta igång.
 
Det kritiska momentet med strykhjärnet...
 
Jag fick flow och tänkte att jag och Philip kunde ju ha varsin. Så jag gjorde en till.
 
Hoppsan!
 
Tänker att man kan ha dem som glas/koppunderlägg. Jag provade under middagen och det gick fint.
 
Fyra stycken blev det.
 
Produktivt på fredagseftermiddagen/kvällen alltså. Kul!
 
Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Så fint med fredagspyssel!

    2015-02-14 | 10:47:19
  • mormor säger:

    Fint!

    2015-02-14 | 18:13:26
  • Sandra Lundin säger:

    Så mysigt att kunna elda :)

    2015-02-15 | 08:07:01
    Bloggadress: http://atilio.blogg.se/
  • Faster säger:

    Åhhh va fina, faster vill beställa 4 st;))

    2015-02-15 | 18:29:57

Kommentera inlägget här: