majjaeriksson

Hjärtefint i Knäppa

Kategori: Maja

 
Igår tog Philip och jag med oss sittunderlägg och varm choklad. Vi gjorde ett stopp på affären och köpte fika och så åkte vi på lite utflykt. Det spritte och spratt i humöret, alldeles glad blir man ju av att vara ute i det där. Vi gick över den där ganska läskiga bron och kom till denna fina plats:
 
 
Med himla fin utsikt.
 
 
Och i en typ brevlåda hittade jag en gästbok! Klart att vi satte våra spår.
 
 
Sen fortsatte vi bort till Gröna plan. Han med vandringsstav och jag med kameran i högsta hugg. Så mycket fint att fånga.
 
 
Men var i det fina lite också, sa kloka Philip.<3 Och jag la undan kameran lite. Vi fikade på varm choklad och wienerbröd och vaniljhjärtan. Så gott och framförallt en så fin stund.
 
 
Solen gick ner och vi gick hem.
 
 
Och så var det slut på den hjärtefina utedejten. Sen fortsatte dagen med ett till besök i mataffären, hemmagjorda hamburgare, en liten skräckfilm och ett yatzyspel där jag vann med två poäng (viktigt).
En finare Alla hjärtans dag kunde jag inte önskat mig.
 
Nu har vi just ätit fruktsallad till frukost och om jag ska sia om framtiden blir söndagen en skön dag, måndagen lite jobbig och tisdagen rolig. Häng på!
 
Maja.
 

Kommentarer

  • Freja säger:

    Men åhh! Vilken toppenfin alla <3-dag!!

    2015-02-15 | 11:31:49
  • Faster säger:

    Mysigt!!!💕

    2015-02-15 | 18:28:13
  • Moa säger:

    Vilken toppenmysig dag! <3 och så himla vackert!

    2015-02-15 | 21:06:24
  • mormor säger:

    Vilken härlig "Alla hjärtans dag" ni hade!!!!

    2015-02-17 | 16:01:44
  • Sandra Lundin säger:

    Vilka underbara bilder! Den andra var ju heelt magisk.

    2015-02-18 | 07:53:45
    Bloggadress: http://atilio.blogg.se/

Kommentera inlägget här: