majjaeriksson

Snö, ek och bröd

Kategori: Maja

Idag vaknade jag upp till en vit värld.
 
Och upptäckte till min förtjusning att det har gått ännu ett steg framåt med min lilla ekuppfödning. Roten är ganska ståtlig nu och långt ner på vänstersidan jobbar sig någonting uppåt. Tänk att jag nog blir ekmamma nästa år ändå! Är orealistiskt glad över detta.
 
Efter en bra stund inne i värmen begav vi oss ut. Gissa vilken mupp som tyckte det var ganska härligt med snö och vilken mupp som tyckte det kändes lite sisådär! ;)
 
Efter att ha handlat och släpat hem varorna styrde vi kosan åt andra hållet och hem till mormor. Vi löste ett dataproblem åt henne och så fikade vi på kaffe, té och godis.
 
När vi kom hem åt vi lite mat och alldeles nyss tog jag ut hembakat bröd ur ugnen. Tänker att det blir lite mindre motigt med en lång jobbmåndag om jag får börja dagen med hembakat. :)
 
God söndagkväll!
 
Maja.

Kommentarer

  • mormor säger:

    Tack för hjälpen! Det fungerar!!!

    2015-12-28 | 00:32:29

Kommentera inlägget här: