majjaeriksson

Musikhjälpen

Kategori: Maja

Denna vecka är ju inte bara vecka femtioett och veckan innan julafton - det är ju också Musikhjälpen! Jag tycker mycket om Musikhjälpen. Det är ett fint evenemang, hög decembermysfaktor att se radio på tv och i år är det lite extra kul eftersom glasburen står i Linköping! Jag gillar också inställningen att alla kan göra något.
 
Jag har gjort något genom att anta den där utmaningen att pärla ett självporträtt och lägga upp med hashtagen pärlarförmh15. Kanske inte jättelikt, men det är ju inte det viktigaste.
 
Ligger rätt gött på bordet nu.
 
Inte nog med det - idag har Philip och jag varit inne i Linköping och sett själva glasburen live!
 
Och så fick vi se, och höra, Idolstjärnan (hihi, stjärnan, kolla bilden...) Martin. Kul! :)
 
Jag passade på att skicka iväg ett litet sms också. Frågor om låtval eller motivering ignoreras... ;)
 
 
Heja Musikhjälpen!
 
Maja.

Kommentarer

  • mormor säger:

    Håller med! Musikhjälpen och programledarna är jättebra! Har följt dom på TV.Oj vad pengar dom fått in!

    2015-12-20 | 12:18:10

Kommentera inlägget här: