majjaeriksson

Kanske årets bästa dagar

Kategori: Maja

Hej på juldagen!
 
Igår var det julafton och det blev en fin dag. Jag och Philip firade hela dagen tillsammans och hann med både att äta julfrukost hemma hos farmor och farfar, fira med Philips familj och släktningar på dagen och sen med mammas sida hemma i Sonnorp på kvällen. Allt utan stress. Som vanligt fick jag fler julklappar än jag hade förväntat mig så nu har jag massor med nytt och fint och gott i min ägo.
 
Nu är kanske årets bästa dagar här - mellandagarna. Och juldagen, kanske den bästa dagen av de alla, har spenderats som den ska - i soffan med klappar, godis och julmat.
 
Finn fyra julklappar!
Rätt svar: Bricka, mugg, julté och hallon- och rabarbermarmelad.
 
Av Philips mamma fick jag fina julstrumpor och så fick vi livets gosigaste filt också.
 
Jag har redan hunnit pricka av Amsterdam idag och några toffifees har slunkit ner.
 
Av Ellen fick jag en himlans fin kalender som redan är upphängd i köket. Så här i mellandagarna känner jag att jag blir pepp och nyfiken på året som komma skall och då passar det ju perfekt att ha tolv fina, oifyllda månadsblad som bara väntar på att fyllas med roliga och mysiga saker. :)
 
Vilken tur då att jag inte fick mindre än TVÅ upplevelser att njuta av under nästa år! Av Philip fick jag chokladprovning! :D
 
Och tillsammans fick jag och min kära en hotellnatt och frukost. I boken som ni ser nedan finns lite text och bilder från cirka 40 hotell och herrgårdar som man kan välja bland och vi har redan märkt ut två favoriter. :)
 
Tack för alla fina saker ovan och allt annat fint som jag fick och all god mat och allt fint sällskap!<3
 
Finare än snus.
 
Maja,

Kommentarer

  • Freja säger:

    Men så mysigt! Håller med om att mellandagarna är riktiga favvodagar!

    2015-12-27 | 14:06:46

Kommentera inlägget här: