majjaeriksson

Insta15

Kategori: Maja

Min favoritapp är nog instagram och jag är en ganska flitig användare. Jag kikade just tillbaka på mitt instagramår lite och lyckades välja ut 15 favoriter från 2015. De vanligaste motiven på mitt konto är mat och natur, så det blev fem bilder i vardera kategori där och så en övrig med lite smått och gott.
 
Natur:
 
Photo from majacharlotta1
 
Photo from majacharlotta1
 
Photo from majacharlotta1
 
Photo from majacharlotta1
 
Photo from majacharlotta1
 
Ätbart:
 
Photo from majacharlotta1
 
Photo from majacharlotta1
 
Photo from majacharlotta1
 
Photo from majacharlotta1
 
Photo from majacharlotta1
 
Övrigt:
 
Photo from majacharlotta1
 
Photo from majacharlotta1
 
Photo from majacharlotta1
 
Photo from majacharlotta1
 
Photo from majacharlotta1
 
Sammanfattning: Jag gillar att vara i naturen, att äta och så sånt som är färgglatt och mysigt! :)
 
Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Vilka härliga bilder!

    2015-12-22 | 20:56:12
  • Mormor säger:

    Bra instagramår!!👍🏼

    2015-12-26 | 04:38:17

Kommentera inlägget här: