majjaeriksson

Pensionär Maja Eriksson

Kategori: Maja

OBS! All text läses med tant-röst för bästa resultat!
 
Idag vaknade jag tidigt. Jag började dagen med att baka frallor till mig och min käresta.
 
Senare promenerade vi arm i arm till stadens bibliotek där vi spenderade tid läsandes på bokryggar och i diverse magasin.
 
Sedan följde en stund ute i solen, på en bänk.

Och strax före två var det lunch på Skepparpinnan då Ingvar fyllde 85 år.
 
Efter lunchen följde en promenad hem och efter det lite läsning i en god bok.
 
Men kort därefter föll jag i sömn och slumrade på soffan under min pläd i någon timme. Ja, pensionärslivet är underbart när man får ta sig an det så här utan minsta krämpor eller minnesförluster. Ta hand om er vänner!
 
Maja.

Kommentarer

  • Faster säger:

    Haha du är ju för goer😊 låter ju helt underbart det dära pensionär 😊

    2015-08-26 | 21:37:09

Kommentera inlägget här: