majjaeriksson

Maja-broderier

Kategori: Maja

Ja, i dubbel bemärkelse kan vi faktiskt kalla dem för Maja-broderier. Det är ju jag som har broderat och det ska ju föreställa Maja.
 
Jag är nu klar med mitt första Maja-broderi. Det var så kul! Jag inser verkligen att det finns en hel del utvecklingspotential, men det känns bara kul. Jag vill fortsätta och jag vill bli bättre. Så här blev det iallafall:
 
(Jag är förövrigt fortfarande lite putt över att boken tillhör Lisa - den handlar ju om Maja!)
 
Igår när vi var vid Tåkern köpte jag ett vykort som jag nu har tänkt att jag ska brodera av. Det här:
 
Tack för inspirationen, mamma! :)
 
Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Åh så fint det blev! O visst är det mysigt med broderi!? Heja dig!

    2015-08-05 | 22:28:55
  • mormor säger:

    Duktig du är! Och visst är det kul att brodera!

    2015-08-05 | 22:52:43

Kommentera inlägget här: