majjaeriksson

Vår vårsöndag

Kategori: Maja

Idag har det varit en fin dag. Så fin att det här nedan kommer en 10-bilders-bomb från dagen.
 
Jag vaknade och blev stirrad på av dessa två godingar. Sängen är liten och vi får inte plats allihop. Så ibland hamnar vissa i byrålådan. Jag har inte hamnat där än dock.
 
Äntligen blev det (nästan) symmetrisk frukost!
 
Efter några timmar i soffan for Philip och jag ut i solen. Till Sjöbo-Knäppan. Det var så skönt och så fint idag. Det kändes nästan som sommar. Vi klättrade upp i fågeltornet. Där var det fin utsikt över Boren.
 
Vi hade dock överblivet lördagsgodis med oss så det blev lite kikande i en annan riktning också... ;)
 
Jag älskar kindpussar<3
 
Marken var helt täckt av vitsippor.
 
Efter en härlig stund ute åkte vi hem igen. Det blev Yatzy i soffan. Jag vann med 297-232.
 
Vid halv fyra var vi på plats hos Philips morfar där vi blev bjudna på pressad potatis och lax. Så gott. Lax är en personlig favorit!
 
Efter maten blev det lite sollapning på balkongen.
 
Där det sedan serverades äpplekaka till efterrätt.
 
Klockan 18.02 gick mitt tåg och sen 20.15 har jag varit i Nyköping. Imorgon är det dags för praktikvecka nummer fem av tio.
 
Maja.

Kommentarer

  • mormor säger:

    Härlig dag!

    2015-04-27 | 00:22:52

Kommentera inlägget här: