majjaeriksson

Vardagsgrått och vardagsglim

Kategori: Maja

Idag vaknade jag hos min helgbo. Och när han cyklade till jobbet promenerade jag hem. Väl hemma skrev jag ut en skolgrej, packade ur helgsaker ut Kånken och ner skolsaker, duschade och åt en andra frukost. Sen cyklade jag till bibblan och lånade en skolrelaterad bok, innan jag cyklade vidare till stationen där jag tog tåget till Linköping, där jag tog bussen till universitetet. På universitetet var det seminarium mellan ett och tre, det roligaste hittills denna termin, vilket visserligen inte är en merit, men ändå. Sedan tog jag bussen hem till Motala och cykeln hem till Sonnorp och nu är jag hemma. I brist på vackra foton från dagens gråa vardag tänkte jag visa upp tre till foton från i fredags då jag var ute och knatade på åkrar häromkring vid sju på morgonen.
 
 
 
 
Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Fina picts som vanligt o en bra dag ändå!?

    2014-09-08 | 21:46:30

Kommentera inlägget här: